Aujourd'hui, article en catalan puis en français
La circulació de trens
entre Perpinyà i Vilafranca
reprendrà parcialment
el 21 de maig
Publicat el Dilluns, 27 d'abril de 2020
El vicepresident de la regió responsable de la mobilitat, Jean-Luc Gibelin, ha informat diverses associacions de victimes de l’accident de Millars i dels usuaris de la represa de les circulacions.
A la vall de la Tet se tornarà a sentir el soroll del tren, desprès més de 29 mesos de suspensió i 7 mesos desprès de l'aixecament de la interdicció les circulacions per decisió de justícia.
Arran l'accident de Millars el desembre 2017 la seguretat de la línia ha estat millorada particularment pel que fa la senyalització als passatges a nivell i de configuració relativa als seus pas.
Tanmateix el trajecte en tren es farà només en el tram entre Perpinyà i Illa i serà completat per un servei d'autocars fins a Vilafranca de Conflent, això a causa de l’esvallissada que va malmetre la via a Rià durant la tempesta Glòria.
A partir de l'onze de maig el personal de la SNCF faran proves i formacions.
El 21 de maig hi haurà 6 viatges diaris d’anada i tornada, que seran portats a 8, el mateix nombre que abans de l’accident a partir del 25. Es preveu que la connexió ferroviària fins a Prada o Vilafranca de Conflent serà efectiva només al setembre 2020.
D’altra banda les obres sobre la via del tren groc s'han interromput a causa de les mesures sanitàries vigents, però tot i així les circulacions haurien de reprendre als finals de juny.
Source : https://www.radioarrels.cat/noticia/1175/la-circulacio-de-trens-entre-perpinya-i-vilafranca-reprendra-parcialment-el-21-de-maig
Le trafic ferroviaire
entre Perpignan et Villefranche
reprendra partiellement
le 21 mai
Le vice-président de la région en charge de la mobilité, Jean-Luc Gibelin, a informé diverses associations de victimes de l'accident de Millas et des usagers de la reprise de la circulation.
Dans la vallée du Têt, le bruit du train sera à nouveau entendu, après plus de 29 mois de suspension et 7 mois après la levée de l'interdiction de circulation par décision de justice.
Suite à l'accident de Millas en décembre 2017, la sécurité de la ligne a été particulièrement améliorée en termes de signalisation aux passages à niveau et de configuration relative à ses passages à niveau.
Cependant, le voyage en train n'aura lieu que sur le tronçon entre Perpignan et Ille sur Têt et sera complété par un service de bus jusqu'à Villefranche de Conflent, en raison du glissement de terrain qui a endommagé la voie à Ria pendant la tempête Gloria.
A partir du 11 mai, le personnel de la SNCF effectuera des tests et des formations.
Le 21 mai, il y aura 6 allers-retours quotidiens, qui, à partir du 25 mai seront portés à 8 allers-retours, le même nombre qu'avant l'accident. Il est prévu que la liaison ferroviaire vers Prades ou Villefranche de Conflent soit effective seulement en septembre 2020.
En revanche, les travaux sur la voie du Train Jaune ont été interrompus en raison des mesures sanitaires en vigueur, mais le trafic devrait toujours reprendre fin juin.
(Traduction maison)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire